Expo-che

Hoe langzamer uw site, hoe sneller mensen de site verlaten

nieuwe website maken

De snelheid van de website heeft niet alleen invloed op het bouncepercentage (het aantal mensen dat onmiddellijk vertrekt), maar ook op het conversiepercentage en de online verkoop en je positie in de zoekresultaten van Google.

Versnel de eerste indruk

U heeft maar één kans en u krijgt ook online een goede eerste indruk. Langzaam laden van websites is het eerste waar bezoekers op moeten letten, en daar werk je hard voor. De gebruikerservaring van uw website verslechtert onmiddellijk:

Als de site niet binnen drie seconden wordt geladen, verlaat de helft van de mobiele bezoekers de site. Volgens Akamai Technologies ‘2014 Consumer Web Performance Expectation Survey verwachten mensen dat websites binnen twee seconden worden geladen.

Een DoubleClick (Google) -studie concludeerde ook dat als de pagina niet binnen drie seconden wordt geladen, 53% van de mobiele bezoekers vroegtijdig vertrekt.

18% van de bezoekers willen dat de pagina onmiddellijk wordt geladen.

75% van de mobiele sites heeft een laadtijd van meer dan 10 seconden. De gemiddelde tijd is zelfs negentien seconden.

Etsy ontdekte dat 160 KB aan andere afbeeldingen op de mobiele pagina het bouncepercentage met 12% verhoogde.

Verschillende onderzoeken hebben de relatie aangetoond tussen de laadtijd van de website en het bouncepercentage. De technologische progress heeft niet alleen onze wereld in een tempo veranderd, maar ook onze behoeften doen toenemen. Snelle sites of applicaties zijn een belangrijke factor in het huidige proces, want hoe trager de website, hoe hoger het bouncepercentage.

Beoordeel je voordat je opvalt?

Het bouncepercentage is een belangrijke factor bij het meten van het succes van een webpagina, maar het geeft de webpagina niet altijd volledig weer. Er is bijvoorbeeld een pre-bouncepercentage. Dit gebeurt wanneer een bezoeker de site verlaat voordat de pagina (en analysesoftware) volledig is geladen.

Maar zelfs als uw analysesoftware te laat is, hoe brengt u deze dan in kaart? Zorg ervoor dat u kunt meten hoe lang het duurt om de pagina te laden of dat de gebruiker is begonnen met het laden van de pagina. Op deze manier kunt u perfect achterhalen hoeveel verkeer er is verloren voordat de eerste pagina volledig was geladen.

Hoe websitesnelheid de conversie en verkoop beïnvloedt

We zijn verwend zoals jij. Bestel vandaag en bezorg morgen. Soms zelfs dezelfde dag. Alles moet worden versneld, inclusief onze online ervaring. Deze technologie maakt dit mogelijk. Het bestaan ​​van uw online winkel of online bedrijf hangt af van het aantal conversies. Bij het bekijken van de belangrijkste prestatie-indicatoren is snelheid een van de belangrijkste parameters. Een trage website betekent slechte verkopen en vice versa. Hoe sneller uw website, hoe meer mensen u zullen vergezellen om door het hele winkelwagentje te bladeren.

Uit het Mobify-rapport blijkt dat elke 100 milliseconden op de homepage de kans op conversie met 1,11% toeneemt. Voor elke toename van de cashsnelheid van 100 milliseconden nemen de conversiemogelijkheden toe met 1,55%. Uitvoering zijn echter nog steeds een van de meest zware aspecten van een site.

Om u te helpen uw taak te voltooien, heeft Google verschillende tools ontwikkeld om de snelheid van uw website te meten. Bereken ook precies wat je gewonnen hebt op de snellere website. Een van deze tools is een tool om invloed te berekenen. Op basis van uw huidige prestaties kan de tool de extra inkomsten berekenen die kunnen worden gegenereerd door de website te optimaliseren.

Google beloont snelle website

Elke website die we ontwerpen en ontwikkelen, moet snel en foutloos zijn op mobiele apparaten. Daarom moeten we niet alleen nadenken over de keuze van technologie, maar ook aandacht besteden aan de gebruikerservaring. Daarom, als elementen de gebruikerservaring belemmeren, negeren we ze soms op mobiele apparaten.

Als de site niet is geoptimaliseerd, zien we de inhoud binnen enkele seconden. Met een progressieve weergave kunnen we zien dat de website langzamer en langzamer wordt geladen, zodat we sneller zinvolle informatie op het scherm kunnen krijgen.

Naast de effectieve laadtijd is de perceptie van tijd ook een belangrijk aspect bij doelmatigheidscontroles. Er is bijvoorbeeld een 20% -regel: om gebruikers het verschil in duur te laten opmerken, moet minimaal 20% worden gewijzigd. Bijvoorbeeld: u moet een bestand aanmaken dat twee seconden nodig heeft om minstens 0,4 seconden te laden (= 20%). Alleen op deze manier kunnen gebruikers snellere laadtijden opmerken.

Het verbeteren van de prestaties van een website is een proces waarbij we niet alleen de snelheid van de website verhogen, maar ook de manier waarop mensen feedback krijgen over de maatregelen die ze nemen. Voeg bijvoorbeeld items toe aan of verwijder ze uit het winkelwagentje, filter resultaten, enz.

Een responsive website is voor ons vanzelfsprekend, meer niet. We hebben de gebruikerservaring op verschillende apparaten geoptimaliseerd en de snelheid en het gebruiksgemak gecontroleerd. Onder de alomtegenwoordige smartphones is mobiele prioriteit onze voorkeursmethode.

In de ontwikkelingsfase hebben we het oudere apparaat gesimuleerd om de website te testen, waardoor de verbindingssnelheid van het apparaat of internet kunstmatig werd verlaagd. Niet elke bezoeker surft op de nieuwste iPhone. We bieden ook complete apparatuur voor daadwerkelijke tests.

Prestaties boven snelheid

Al meer dan een decennium streven wij bij Webdevelopmentapp naar het bouwen van een snelle en gebruiksvriendelijke website zonder compromis. Beide elementen zijn belangrijk voor ons. Prestaties zijn daarom geen probleem dat we na het starten willen oplossen, maar een probleem dat we vanaf het begin van het project in overweging nemen en goed in de gaten houden.

Neem contact met ons op en we bespreken verschillende mogelijkheden.

E-mail: info@webdevelopmentapp.com 
BE: +32 499 41 46 24 
Franklin Rooseveltplaats 12, 2060 Antwerpen, Belgie

https://webdevelopmentapp.com/nl/prices.html